Zotac GTX 285 AMP! oraz GTX 295 - High-end według nVIDII

Autor: Dawid Kosiński 2009-01-26 18:26

Testy - World in Conflict

Typowo strategiczna gra, która została jeszcze osławiona przed jej oficjalną premierą. Zawdzięcza to fakcie, że znajduje się na liście gier kompatybilnych programowo z najnowszym API Microsoftu – DirectX 10. Pod koniec wiosny 2007 roku pojawiła się beta – wiele osób przykuła do monitorów na dobre godziny innych natomiast odstraszyła swymi wymogami. Pod względem graficznym gra nie rozczarowuje dopóki, dopóty nie chcemy zobaczyć danej lokacji/przedmiotu z bliska – wówczas rozdzielczość tekstur przytłacza. W każdym bądź razie wizualność tego tytułu jest jego mocnym plusem. Podobnie jak w przypadku Lost Planet, tak i tutaj, napotykamy się na dwie wersje – DX9 oraz DX10. Różnica między obiema trybami jest delikatna i sprowadza się w głównej mierze do oświetlenia.

 

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

 W większości ustawień GTX 295 pokonuje Radeon HD 4870 w CrossFireX, ale za to GTX 285 AMP! często przegrywa nie tylko z GTX 295, ale też ze wspomnianymi wyżej Radeonami bądź kartą GeForce 9800GX2. Warto jednak pamiętać, że korzystają one z dwóch rdzeni zamiast jednego.

Strony: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 -